søndag 3. mars 2024

UNDRING

 Kvifor har eg ein tendens til å lytte til og tru på negativ omtale meir enn positiv? Ei svakheit sikkert. Ved å oppsøke kjelda får ein som regel rett svar i uvissa.  Men kven gjer ikkje feilvurderinga i livet? Det er menneskeleg og kallast livsrøynsle. Eg har teke mange sjangsar, opplevd motgong, men også medgong. Eg kjem til å ta nye sjangsar, for eg vil ikkje ligge på dødsleiet og angre på sjangsane eg ikkje tok, som kunne ha gitt meg store opplevingar. No står eg overfor ein ny stor sjangse. Den er eg villig til å ta. Ja. Om det vert gevinst eller tap…ja det får vise seg. Åtvaringane har allereie strøymt inn. Eg fylgjer magekjensla. Den er ikkje alltid til å stole på, men ofte. Andre sine vurderingar og åtvarslar er greitt å ta med, men avgjersla må eg, og eg åleine ta. Ingen andre.  Ei eventuell feilvurdering vert også mitt ansvar, åleine …

-don't let side distractions take your joy away. Sosant!!

 
Aπορώ/aporo = undring

Ingen kommentarer: