søndag 31. desember 2023

ÅRSSTAUS

Siste dagen i året. Dagen for minner, tankerydding og framtidsplanar. Minna kjem krypande, ikkje berre frå siste året men også frå andre år. Menneske som har stått meg nær og no er borte. Eg tenkjer spesielt på livsglade Marit. Skjønar ikkje kvifor du skulle takast ifrå oss i din beste alder. Aldri om eg gløymer deg. Året som snart er ute var også blanda med gleder og nokre sorger. Reiser til både Kypros og Kreta. Møte med nye folk, og nye bekjentskap vart knytte. Bryllaup og barnedåp. Sist i august kom mitt 5. barnebarn til oss. nydelige Miranda Marina. 
I oktober forlet min trufaste gode pus, Eirik Lyseraude, denne verda. Rett etter, var det voven vår, Box, sin tur.  Dernest kom ein fantastisk person totalt uventa inn i livet mitt. Ordet positivitet fekk ny meining, og blei eit motto mellom oss. 
Ei ny veninne, kom som fylgje av ein luring som prøvde seg på oss begge. Han blei sjølv lurt, og forsvant fort.  I oktober blei også siste kapittel i eit over 30 års langt ekteskap, signert og avslutta. Ingenting varer evig, veit vi. Livet går vidare, og neste år vil definitivt gi meg nye bekjentskap og hendingar. Eg helser 2024 velkomen! Godt nytt fredens år til dykk alle.


ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ /KALI KRONIA = GODT NYTT ÅR




Ingen kommentarer: