Eg ville overføre ein større sum til ein person eg kjenner godt som hadde familieproblem. Det blei avtala som eit lån oss i mellom. Bankforbindelsen min stansar overføringa og grunnar det som svindel fordi pengane skulle gå til utlandet. Seinare vert det bestemt at det skal gå via ein norsk konto. Heller ikkje det vert godteke. Eg vert grundig intervjua av ei «revolverdame» frå hovedkontoret i Oslo og synest det er direkte ubehageleg. Eg prøver overføre pengane mine til Revolut, ein bank eg brukar ved overføring til utlandet. Eg har du familie utanlands. Jammen klarer dei å stoppe det også. Kva er dette for slags inngripen i min personlege økonomi? Eg er sjokkert. Eg prøvar ringe kundeservice. Der har dei alltid lang ventetid, enten det er morgon eller middag Men dei kan ringe meg opp att utan at eg misser plassen i køa. Det gjer dei aldri. Dette har skjedd utallige gongar. Eg får omsider min personleg bankrådgjevar på tråden som meiner eg må kontakte nettopp kundeservice. Utruleg. Eg går til ein annan bank. Ber om å få sette inn pengar som igjen skal trekkast/overførast vidare. Er eg kunde her? Nei det er eg ikkje. Då kan vi diverre ikkje hjelpe deg.
Aldri har eg
opplevd slik dårleg behandling av nokon bank før. Eg skal avslutte mitt
kundeforhold til noverande bank, og eg skal heller ikkje opprette nytt
kundeforhold med banken som « diverre ikkje kunne hjelpe». Heilt utruleg og
bånn service!
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar