mandag 23. oktober 2023

EINSEMD

 Eg har bevega meg inn på ei hittil ukjend og litt nifs plattform. Utforsking er mi greie. Og kva finn eg her? Noko bra og noko stygt. Utruleg mange einsame, søkande menneske. Veldig mange. Nesten alle vil ha treff. Her må eg sortere og bruke magekjensla. Vanskeleg. Eg bestemmer meg for 3-4. Ein fell fort ut. Hadde for store forventningar. Dei 3 andre heng på. Den eine er for god til å vere sann, etter ein del chat, er han faktisk det likevel. Møte vert avtala. Spenninga er høg..Likar dårleg å bli lurt, men har lært nokre knep. Og etter avsløring har dei stokke av eller vorte ganske so audmjuke. Men som sagt eg sansar misnøya og einsemda skrike mot meg her inne. Her er også mange med «maske». Etter kvart fell den av. Eg blir betrudd mykje. Er nok lettare å opne opp til ein ukjend som vil forsvinne uansett. Eg må stenge av. Fått vite meir enn nok om denne skjulte marknaden, og om ting eg helst ikkje vil høyre.  Men, nok eingong er eg ei erfaring rikare..

Μοναξιά/monaksia = einsemd

 

Ingen kommentarer: